četvrtak, 13. svibnja 2010.

Malo cvijeća i na balkonu...

Čekajući da se konačno vrijeme stabilizuje, da konačno moje vrtne biljke krenu pa da to lijepo fotkam i postavim ovdje, zanemarila sam svoj balkon koji je pravi moj mali raj, gdje uz jutarnju Nessicu uzivam u cvijeću...Ove godine ga baš i nema mnogo...jer čekam da balkon dobije novi izgled (promjena pločica).A moj gospodin dragi nešto čeka...kaže ljepše dane, što mi i nije jasno i ne znam zašto trebaju ljepši dani za postavljanje pločica. Sve se ja bojim da to ove godine neće biti ali vidjet ćemo...
U posudi na lijevoj strani je lavanda, u žardinjeri je grmić ruzmarina, te muškatle i neko sitno bijelo cvijeće ...ne znam kako se zove.
Ispred na žardinjeri je posuda sa jednim malim oleanderom kojeg sam kupila nedavno bez pupoljaka...a već sada ima dosta pupoljaka. Znam da mu baš i nije mjesto u ovoj maloj posudi ali sumnjam da će mu biti tijesno ovo ljeto....sljedeće proljeće ću ga presaditi u veću posudu. I onako preko zime ne može ostati vani....
Ovo je moja palma koja je preživila temp -15C...i to je bila proba da vidim koliko je izdržljiva. O tome sam pisala na ovom postu  ...Nije se smrzla ali su se donji listovi osušili tako da sam one najdonje posjekla cijele a neke samo skratila vrhove. Glavno da je "živa" i nadam se da će se dobro oporaviti.
Naime, balkon mi se nalazi na jugo-zapadnoj strani, redovno je zalijevam...i jedino što bih je morala prehraniti ali to moram provjeriti čime da je prehranjujem.
Kako mi je ova posuda nekako prazna stavila sam i par komada neke čuvarkuće i mog ljubimca kaktusčić koji je mali i evo već treću godinu cvijeta. Doduše sad su se pojavila dva pupoljka...a inače cvijeta cijelo ljeto, samo što su cvjetovi kratkotrajni...Ali čim odpadne jedan cvijet već se drugi pupoljak otvara.


Na ovoj slici se vide ta dva pupoljčića...
A ovdje je cvijet od prošle godine negdje u jesen....

Kad počnem pisati post uvijek razmišljam ...bože o čemu da pišem...a kad počnem...nigdje kraja...Mogla bih danima da pišem o cvijeću....
Do sljedećeg mog posta, lijep pozdrav!

Vaša


Broj komentara: 6:

  1. Zaista prekrasan balkon za uživanje ! Pusa i pozdrav, Sandra Z.

    OdgovoriIzbriši
  2. mmmmm, koji raj na balkonu! divno! ja još čekam hoće li moja palma izbaciti koji zeleni listić, ali sve mi se čini da moj eksperiment nije uspio, ova zima je ipak bila prejaka za nju...

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Tanema, i moja palma je jedva preživjela ali ima jedan novi list samo što se nije otvorio...Nadam se da je prošlo najgore i da je "živa".

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno ti je. Ja isto obožavam cveće. Ono sitno belo je kamenjarka, ja je imam u bašti ljubičastu i belu, seme se samo poseje i niče svake godine.

    OdgovoriIzbriši
  5. I ovako ukrašen i pun cvijeća balkon ukazuje da si kreatina i samo potvrđuje tvoju urođenu kreativnost. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  6. MMMMMMMMMMMMMM. imam osecaj da to cvece bas mirise onako divno, kako ono to uvek ume. A beli cvet... predivan. Dorbo je da si ga slikala...jako lepa slika, a balkon.... prelep.. Kissss

    OdgovoriIzbriši