subota, 5. lipnja 2010.

Nadam se ljepšim danima...

Drage moje, ovo vrijeme nikako da se stabilizira....Dosta je kiše, hoću sunceeee...
Tako i moje biljčice u vrtu željno očekuju sunce...a ono se malo pojavi i baš je škrto.
Sa balkonom je bolja situacija jer je sunčana strana i cvijeće je češće na suncu nego u vrtu gdje je polusjena.
Ovo su moje biljčice na balkonu:

Oleander predivne boje...

Kaktus koji je skoro procvjetao
Kaktusi nedavno kupljeni i cvjetaju....juhuuuu

I par sličica iz mog vrta:



Ima toga još, pa ću postaviti drugi put. Ovo je što sam snimila prije par dana...
Nadam se da će se ovo vrijeme popraviti i da ćemo konačno uživati u vrtovima...ili balkonima....
Meni je ova vlaga ušla u kosti..i imam dojam da će mi peraje narasti....:(((
Lijep pozdrav i ugodan vikend!
Vaša


2 komentara:

  1. Slažem se s tobom. Baš je dosadna ova kiša. Osjećam se kao da je rano prolijeće a ne, skoro pa, ljeto. Biljčice su ti prekrasne ... izdržat će one i strpljivo dočekati sunce :)) Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Phoenix,
    so everything is fresh, and beautiful spring.
    Greetings and hugs, Diana

    OdgovoriIzbriši